.

 

ZWROTY


ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA

  • W terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć
    Pośrednikowi oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy.
  • Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
    Klient:
    zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 30 dni
    kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony
    na adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w
    terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Sprzedawcę zwrócić Klientowi cenę produktu.
    Pośrednik dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
    Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
    z żadnymi kosztami.
  • Oświadczenie o zwrocie można złożyć na FORMULARZU KONTAKTOWYM LUB NAPISAĆ NA MEILA ZoneKontaktInfo@gmail.com . Pośrednik przewiduje
    możliwość złożenia oświadczenia o zwrocie towaru drogą elektroniczną. Do zachowania terminu,
    o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
  • Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.
  • Zwroty odesłane na adres Pośrednika utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  • W celu ułatwienia Klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego Pośrednik
    przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi za
    wady nabytego przez Klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za
    pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: ZoneKontaktInfo@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy
    . W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji Pośrednik
    ustosunkuje się do reklamacji konsumenta.
  • Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony
    internetowej Pośrednika uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości
    e-mail na adres: ZoneKontaktInfo@gmail.com bądź poprzez formularz kontaktowy.
  • Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez pośrednika usługi
    pośrednictwa. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości
    e-mail na adres: ZoneKontaktInfo@gmail.com bądź poprzez formularz kontaktowy.
  • Zgłoszenie Klienta powinno zawierać dane adresowe Klienta, imię i nazwisko Klienta, a także
    dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem
    zgłoszenia.
  • Pośrednik ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
    daty jego otrzymania.
  • Wszelkie reklamacje dotyczące płatności powinny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu
    za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego
    przekazywane są środki pieniężne