.
ZWROTY
ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA
- W terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru Klient może złożyć
Pośrednikowi oświadczenie o zwrocie towaru nabytego od Sprzedawcy. - Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
Klient:
zobowiązuje się do wysłania towaru do Sprzedawcy, nie później niż w terminie 30 dni
kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony
na adres Sprzedawcy, podany przez Pośrednika, który zobowiązuje się, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez Sprzedawcę zwrócić Klientowi cenę produktu.
Pośrednik dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami. - Oświadczenie o zwrocie można złożyć na FORMULARZU KONTAKTOWYM LUB NAPISAĆ NA MEILA ZoneKontaktInfo@gmail.com . Pośrednik przewiduje
możliwość złożenia oświadczenia o zwrocie towaru drogą elektroniczną. Do zachowania terminu,
o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem - Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sprzedawcy.
- Zwroty odesłane na adres Pośrednika utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- W celu ułatwienia Klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego Pośrednik
przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością Sprzedawcy z tytułu rękojmi za
wady nabytego przez Klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za
pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: ZoneKontaktInfo@gmail.com lub poprzez formularz kontaktowy
. W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji Pośrednik
ustosunkuje się do reklamacji konsumenta. - Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony
internetowej Pośrednika uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości
e-mail na adres: ZoneKontaktInfo@gmail.com bądź poprzez formularz kontaktowy. - Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez pośrednika usługi
pośrednictwa. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta za pośrednictwem wiadomości
e-mail na adres: ZoneKontaktInfo@gmail.com bądź poprzez formularz kontaktowy. - Zgłoszenie Klienta powinno zawierać dane adresowe Klienta, imię i nazwisko Klienta, a także
dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem
zgłoszenia. - Pośrednik ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
daty jego otrzymania. - Wszelkie reklamacje dotyczące płatności powinny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu
za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego
przekazywane są środki pieniężne