.
ZWROTY
ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA
-
- W terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru klient może złożyć
sprzedawcy oświadczenie o zwrocie towaru .
- W terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru klient może złożyć
-
- Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
Klient:
zobowiązuje się do wysłania towaru do sprzedawcy, nie później niż w terminie 30 dni
kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony
na adres podany przez sprzedawcę , który zobowiązuje się, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez sprzedawcę zwrócić klientowi cenę produktu.
sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
z żadnymi kosztami.
- Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
-
- Oświadczenie o zwrocie można złożyć na meila kontakt@zone.sklep.pl . sprzedawca przewiduje
możliwość złożenia oświadczenia o zwrocie towaru drogą elektroniczną. Do zachowania terminu,
o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem
- Oświadczenie o zwrocie można złożyć na meila kontakt@zone.sklep.pl . sprzedawca przewiduje
-
- Klient ponosi koszty odesłania towaru do sprzedawcy.
-
- Zwroty odesłane na adres sprzedawcy utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
- W celu ułatwienia klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego sprzedawca
przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością z tytułu rękojmi za
wady nabytego przez klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez klienta za
pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@zone.sklep.pl
. W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji sprzedawca
ustosunkuje się do reklamacji konsumenta.
- W celu ułatwienia klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego sprzedawca
-
- Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony
internetowej sprzedawcy uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości
e-mail na adres: kontakt@zone.sklep.pl .
- Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony
-
- Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez sprzedawcy usługi
sprzedaży. Reklamacja może zostać złożona przez klienta za pośrednictwem wiadomości
e-mail na adres: kontakt@zone.sklep.pl .
- Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez sprzedawcy usługi
-
- Zgłoszenie klienta powinno zawierać dane adresowe klienta, imię i nazwisko klienta, a także
dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem
zgłoszenia.
- Zgłoszenie klienta powinno zawierać dane adresowe klienta, imię i nazwisko klienta, a także
-
- sprzedawca ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
daty jego otrzymania.
- sprzedawca ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
-
- Wszelkie reklamacje dotyczące płatności powinny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu
za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego
przekazywane są środki pieniężn
- Wszelkie reklamacje dotyczące płatności powinny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu