.

 

ZWROTY

 

ZWROT TOWARU PRZEZ KLIENTA

      • W terminie 30 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru klient może złożyć
        sprzedawcy oświadczenie o zwrocie towaru .

      • Wraz ze złożeniem oświadczenia o zwrocie towaru:
        Klient:
        zobowiązuje się do wysłania towaru do sprzedawcy, nie później niż w terminie 30 dni
        kalendarzowych od dnia, w którym otrzymał zamówiony towar. Towar musi zostać dostarczony
        na adres  podany przez sprzedawcę , który zobowiązuje się, nie później niż w
        terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru przez sprzedawcę zwrócić klientowi cenę produktu.
        sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył
        klient, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego
        z żadnymi kosztami.

      • Oświadczenie o zwrocie można złożyć   na meila kontakt@zone.sklep.pl . sprzedawca przewiduje
        możliwość złożenia oświadczenia o zwrocie towaru drogą elektroniczną. Do zachowania terminu,
        o którym mowa w ust. 1 wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem

      • Klient ponosi koszty odesłania towaru do sprzedawcy.

      • Zwroty odesłane na adres sprzedawcy utylizowane są po upływie 30 dni od daty odebrania.

    POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

        • W celu ułatwienia klientowi przeprowadzenia postępowania reklamacyjnego sprzedawca
          przejmuje na siebie obowiązki związane z odpowiedzialnością  z tytułu rękojmi za
          wady nabytego przez klienta towaru. Reklamacja może zostać złożona przez klienta za
          pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: kontakt@zone.sklep.pl 
          . W terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia reklamacji sprzedawca
          ustosunkuje się do reklamacji konsumenta.

        • Klient w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem strony
          internetowej sprzedawcy uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu poprzez wysłanie wiadomości
          e-mail na adres: kontakt@zone.sklep.pl .

        • Klient uprawniony jest do zgłoszenia reklamacji dot. świadczenia przez sprzedawcy usługi
          sprzedaży. Reklamacja może zostać złożona przez klienta za pośrednictwem wiadomości
          e-mail na adres: kontakt@zone.sklep.pl .

        • Zgłoszenie klienta powinno zawierać dane adresowe klienta, imię i nazwisko klienta, a także
          dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem
          zgłoszenia.

        • sprzedawca ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od
          daty jego otrzymania.

        • Wszelkie reklamacje dotyczące płatności powinny być zgłaszane podmiotowi odpowiedzialnemu
          za wykonanie płatności, tj. bankowi bądź innemu podmiotowi za pośrednictwem którego
          przekazywane są środki pieniężn